dissabte, 23 de gener del 2016

Nous canvis

Han passat ja uns mesos des que la Chantal i jo ens vam conèixer, tot i que al principi va costar bastant, cada vega la relació que ambdues mantenim és més forta. El contacte entre les dues és més freqüent, i el temps que passem juntes resulta molt agradable.

Pel que fa a la seva actitud, noto un canvi molt positiu, és una noia molt tímida, però a poc a poc va agafant confiança i això com a mentora em satisfà moltíssim. 

Intentem que les activitats que fem siguin variades, i a gust de les dues. 

La fotografia que adjunto a continuació, va ser un dia que vam decidir treure a passejar a la meva gossa, pel passeig de S'agaró. Com que Chantal em va comentar que li agradaven els gossos, vaig considerar que seria una bona idea. A més, aquell dia feia molt bon temps i vam gaudir molt totes tres juntes.





1 comentari:

  1. Que guapes que sortiu a la foto! La veritat es que es tot un luxe això de poder fer activitats per la platja ;)

    ResponElimina