divendres, 11 de març del 2016

CINE!

Després d'intentar posar-nos d'acord sobre quin dia podíem quedar per veure'ns, vam arribar a un acord, i dies més tard vam quedar per anar al cinema.

La pel·lícula que vam anar a veure va ser la de Zoolander, tot i que l'altra alternativa era la de Pesadillas. Vam arribar amb temps suficient per a comprar crisipetes i beguda, i vam tenir temps per a poder parlar i posar-nos al dia.

Recordo que aquell dia la Chantal estava molt receptiva, i ja no feia falta que jo iniciés la conversa, sinó que m'anava explicant vivències seves personals, sense que jo li preguntés tota l'estona. A més, durant la pel·lícula no vam parar de xerrar sobre les escenes, i no paràvem de riure. Va ser un dia, en el que personalment vaig tenir vibracions molt positives sobre la meva feina com a mentora, vaig sortir molt satisfeta.

La foto que ajunto a continuació és a la sala del cinema, esperant que comencés la pel·lícula. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada